Pentru a nu ieşi din perimetrul bunului gust, destul de relativ, cei de la Loder1899 au apelat la o reţetă sigură. Primul pas, cu care nu prea poţi să dai greş în orice proces de tuning, a fost coborârea gărzii la sol cu 35 mm. Procedeul contribuie atât la aspectul şi comportamentul dinamic, deci putem spune că au început corect.
Kitul individualizează subtil modelul, spoilerul faţă arată însă neconvingător fiind mai degrabă o prelungire puţin expresivă a celui original. Cel anterior prin încadrarea difuzorului contribuie mai mult la personalizarea sportivă a lui Jaguar XF şi cu garda coborâtă pare elementul potrivit la locul potrivit.
Jantele au un aspect masiv, potrivit parcă mai degrabă pe SUV-urile raperilor americani, decât pe un model exponent al unei mărci cu gene nobile. Personalizarea vizuală se cam opreşte aici însă conform zicalei britanice "less is more".
Sub capotă Loder1899 a ales ca material de experiment propulsorul TDV6 2.7 litri, economicul gamei şi, profitând de apetitul scăzut i-a insuflat un plus de putere fără efecte importante la pompă. Preparat motorul produce 249 CP, faţă de cei 207 din fabrică, iar cuplul atinge valoare de 524 Nm, faţă de 435 Nm în varianta standard.
Preţul pentru kit se ridică la 8.000 de euro în Germania, dar nu include manoperă şi taxele vamale, fiind destul de piperat pentru ceea ce oferă-